martes, agosto 05, 2008



Ja cuan estas fart de las malas ostias cotiadianes dels catalans, quansevol bon humor et sorprén. Es trist, pero es aixis. I jo, com no podia deixar pasar, habia de agrair al conductor del autobus, Miguel Romero, que aquell dia ( i espero que despres d'aixo, molts altres dies) ens va fer sonriure a tots que vam agafar el nit bus per tornar a casa...


ENVIAT A LA ENTITAT METROPOLITANA DE TRANSPORT EL DIA 11 DE JULIOL, DESPRES DEL CONCERT DE BEN HARPER AL PAVELLO OLIMPIC DE BADALONA


SUGGERIMENT

Per culpa de la mala organitzacio dels concerts que es fan al Pavallo Olimpic de Badalona, ahir molta gent es va quedar penjada ja que el concert va acabar a les 0 hrs en punt. Ni metro ni tranvia disponibles. Aixis que tocaba caminar sentit Barcelona, fins que trobessim alguna solucio. Per sort, la linea de autobus del N6 no estaba gaire lluny. Hi habia molta gent esperant a la parada.

Cap a les 00.30 va passar un N6, i apretadets hi vam cabre tots! Aixo si, amb ajuda del molt bon humor del conductor Miguel Romero. La veritat, no ens va importar gaire que estiguessim com a sardines, perque el seu bon humor ens va contagiar a tots. Molt riure i molts sonriures. Aixo si, cuan pasaba per una parada que hi habia algu esperant deia "A ver, mas apretaditos todos que este tiene que subir que se va a trabajar"!! Quin respecte!!

Aixis, que escric aquest mail per avisar de que teniu un treballador que poques vegades es pot trobar! A mes de fer-nos riure, va fer la seva feina ben feta, i va respectar els que fan servir el Nit bus per anar a treballar en aquelles hores! Si pogues, li donaria el premi de Empleado del Mes.

Prenc part del meu temps per informar vos d'aixo. Ja que daquestes coses ningu s'entera pero si que us entereu de que el mateix autobus arribaba amb 20 minuts de retard a Pl.Catalunya.Tampoc ho saben els directius de les vostres empreses.

Que sapiguen que la feina ben feta s'ha de reconeixer, a mes del humor indiscutible! Vaig tardar 2,30 hrs per tornar a casa. I lo que sona mes raro, estaba contenta!

Moltes gracies per la vostra atencio, Nadia Ribas


RESPOSTA

Sra. Nadia Ribas Serrano

Benvolguda senyora,

En relació al seu escrit formulat el passat 11 de juliol referent al comportament d’un conductor de la línia N6 que presta l’empresa TUSGSAL li comunico el següent:
Aquesta Entitat va traslladar, en aquell moment, el seu escrit a l’empresa TUSGSAL, a fi d’informar-la. Segons comunicació de l’empresa han traslladat la seva felicitació al conductor Miguel Romero per la seva actitud i comportament. Així mateix ens han fet saber la seva satisfacció com empresa en saber que compten amb bons professionals.

Agraïm el seu interès i col·laboració en la millora del transport públic metropolità i aprofitem l’ocasió per a saludar-la atentament.